התחברות הרשמה

הייתה תקופה בחיים שלי שממש שנאתי את העצמי ומצאתי קטע שכתבתי באותה תקופה מה אתם אומרים?

עוד יום עבר עוד כאב בלתי נגמר, האמונה מתחילה להעלם הלב בקצב קבוע פועם הדמעות יורדות על הפנים מטפטפות.
מידי פעם חיוך מתגנב אבל אני יודעת שהעצב תמיד אורב, החיים מאתגרים לפעמים יותר מידי ולפעמים הייתי רוצה שימשיכו בלעדי, חסרות לי סיבות לחייך ולשמוח אבל אני תמיד מוצאת את הכוח.
הכל בשבילי תעלומה, האם יש אלוהים או שזה רק סיפור מעשיה? השאלות, כל כך הרבה שאלות בלי תשובות כל כך הרבה תעלומות ללא פתרונות.
6 במאי 2020, 17:30
כתיבהחוות דעתתקופותקשיים    
2 תשובות
יפה
ה
השם הזה תפוס:)
אימלה זה ממש טוב
כ
כדור השלג של גילי
באותו הנושא:
היי, איזה תקופה הייתה לכם הכי טובה בחיים יסודי\חטיבה/תיכון?
מה הייתה התקופה הכי קשה בחיים שלכם?
אני שונאת את אח שלי כמו שלא שנאתי אף אחד בחיים!!
מתי הייתה התקופה הכי מגעילה ועציבה בחיים שלכם?
הייתה לכם תקופה בחיים שהרגשתם שאתם לבד ואף אחד לא אוהב אותך?
איזה תקופה הייתה הכי קשה בחיים שלכם איזה גיל ?
תתארו את התקופות הכי קשות בחיים שלכם הייתה לכם תקופה כזאת?
איזה שנה היא הייתה התקופה הכי טובה בחיים שלכם?
לעבור תקופה קשה בשלום - איך אני עוברת תקופה ממש גרועה בחיים שלי?
מה הייתם מעדיפים שתהיה לכם תקופה ממש טובה בחיים עכשיו ובעתיד יהיה לכם רע
מה הייתה התקופה הכי גרועה בחיים שלכם? תפרטו