7 תשובות
זה מחט אז אני חושבת שכן אבל פחות ופחות
ממש לא
שואל השאלה:
מניסיון?
מניסיון?
אנונימית
בכלל לא, מניסיון
לא מרגישים את המחטים, אני גם תמיד לא קולטת מתי המדקר מוריד אותן מרוב שלא שמים לב
לא מרגישים את המחטים, אני גם תמיד לא קולטת מתי המדקר מוריד אותן מרוב שלא שמים לב
תלוי באיזה מקום בגוף, המקום הכי כואב זה קצות האצבעות
והכי פחות זה בראש ( אבי מדקר סיני
והכי פחות זה בראש ( אבי מדקר סיני
באותו הנושא: