10 תשובות
זה בסדר גמור... גם אם בלעת זה יצא באופן הטבעי
גם אם כן זה בסדר, זה יצא משם בסוף בלי לפגוע בגוף.
שואל השאלה:
אבל אם זה היה נכנס לי לקנה נשימה?
אנונימית
שואל השאלה:
או ריאה...
אנונימית
את כבר היית מרגישה את זה
אבל זה לא. הכל בסדר
שואל השאלה:
הקטע שגם אני לא בטוחה אם בלעתי בכלל אולי אני סתם לחוצה
אנונימית
כנראה... וגם אם כן זה לא סוף העולם...
היית מרגישה את זה
שואל השאלה:
אם זה היה נכנס לקנה נשימה הייתי נחנקת?
אנונימית