10 תשובות
זה בסדר גמור... גם אם בלעת זה יצא באופן הטבעי
גם אם כן זה בסדר, זה יצא משם בסוף בלי לפגוע בגוף.
שואל השאלה:
אבל אם זה היה נכנס לי לקנה נשימה?
אבל אם זה היה נכנס לי לקנה נשימה?
אנונימית
שואל השאלה:
או ריאה...
או ריאה...
אנונימית
את כבר היית מרגישה את זה
אבל זה לא. הכל בסדר
שואל השאלה:
הקטע שגם אני לא בטוחה אם בלעתי בכלל אולי אני סתם לחוצה
הקטע שגם אני לא בטוחה אם בלעתי בכלל אולי אני סתם לחוצה
אנונימית
כנראה... וגם אם כן זה לא סוף העולם...
היית מרגישה את זה
שואל השאלה:
אם זה היה נכנס לקנה נשימה הייתי נחנקת?
אם זה היה נכנס לקנה נשימה הייתי נחנקת?
אנונימית
באותו הנושא: