11 תשובות
אל תדאגי זה רק חלום
שואל השאלה:
זה לא היה חלום
אנונימית
זה רק חלום חחח הכל בסדר
שואל השאלה:
זה לא חלום אמרתי שברגע שנכבו האורות התעוררתי^
אנונימית
קוראים לזה שיתוק שינה וזה דבר נפוץ
זה לא מסוכן, זה קרה לי גם כמה פעמים הכל בסדר זה עובר.. אל תשני על הגב ותקפידי על שנות שעות מסודרות
ואוו הרגי תיארת את מה שקרה לי, לא הצלחתי לזוז או לפתוח עיניים.
אני חושבת שזה שיתוק שינה
זה שיתוק שינה , קרה לי פחד אלוהיםם תשלימי דחוף שעות שינה
הזכרת לי את מה שקרה לי, באיזשהו לילה הייתי ערה לגמרי ובכיתי ואז הרגשתי דמות לפניי שנושפת לי על הדמעות וזה היה כל כך מפחיד.. רק שאני הייתי ערה
ולשאלתך- בטח זה שיתוק שינה, אבל אני לא בטוחה בכלל
זה שיתוק שינה, יש כמה סוגים לשיתוק שינה. פשוט אל תשני על הגב ותשני בשעות קבועות ונורמליות
ילדת נטפליקס*
ההפך כן צריך לישון על הגב ..
ומי שפרסמה את זה , תקראי על איך מונעים את זה , בעיקרון זה הכל מבוסס על השעות שינה שלך
דווקא לא... נעשה מחקר על שיתוק שענה וגילו שרוב האנשים שישנו על הגב היה להם שיתוק שינה