5 תשובות
לא מבין איך הרופא שלך לא המליץ לך עד עכשיו, אולי יש לך בעיה של ספיגת הויטמין בגוף.
חוסר בויטמין b12 פוגע בזיכרון ובראיה!!

בכל אופן אם הוא לא ממליץ, תצטרכי לעשות את התהליך לבד.
בדיקות דם, לקחת כדורים בהתאם, שוב בדיקות דם לבדוק אם הויטמין תפס, ואז אחרי חצי שנה שוב בדיקות דם לראות מה מצב הויטמין בגוף, אם יש בעיה, לטפל בה
שואל השאלה:
עשיתי כבר בדיקת דם בעקבות התעלפויות שקרו לי ותחושת עייפות שסיפרתי עליה.. הבדיקה אמרה שיש לי חוסר בויטמין b12 . הרופאה אמרה לקחת כדורים +טיפות ובנוסף לאכול בשר על בסיס יומי. אני פשוט נמנעת מהתרופות ומנסה לאכול יותר בשר, כנראה שאני אתחיל לקחת את הויטמנים.
אנונימית
תבקשי מרשם מהרופא לכדורי b12
שמים כדור אחד מתחת ללשון וזה גם מתקתק כזה ועושה את העבודה
אם את ממש לא מצליחה, תיקחי כדורים, כמו הצמחונים. למרות שזה נשמע לי מוזר, ארוחה בשרית אחת ביום זה די והותר b12
מה דעתך על לקחת זריקות b12?
הb12 עולה מהר ועם מרשם רופא




תתייעצי עם רופא משפחה
אני פשוט עשיתי זאת היה לי ממש נמוך