התחברות
הרשמה
מישהו כאן עשה/עושה/שוקל לעשות שנת שירות מטעם הצופים בפנימיות?
לאחרונה זה מתחיל לעניין אותי נורא ואני ממש רוצה לשמוע מאנשים אחרים מה הם חושבים על זה כדי לדעת עוד...
5 במאי 2020, 17:55
שנת שירות
צופים
פנימיות
2 תשובות
אני רוצה לעשות דרך התקם בפנימיה
נ
נערה נודדת
שואל השאלה:
ומה את יודעת על החוויה של שש בפנימייה?
ש
שיער סגול1
באותו הנושא:
אם אני עושה שירות לאומי צריך לעשות טירונות?
מי עושה או עשה/עשתה או שוקל/ת לעשות שירות לאומי במקום צבא?
מישהו פה עושה או עשה שירות לאומי?
מישהו כאן עשה/עושה שירות לאומי בבית מרקחת ויכול לספר איך זה ומה עושים שם בעיקר?
סיימתי יב, מה כדאי לי לעשות אם אני לא עושה צבא/שירות לאומי?
אם מישהו עושה שירות לאומי במה זה עוזר לו?
אם אני עושה השנה שירות לאומי יש לי אפשרות לעשות שנה הבאה צבא?
אני עושה השנה שנת שירות ואני מתלבטת אם לעשות עוד שנה, מה אתם אומרים?
מישהו פה עשה או עושה שירות לאומי עם דירת שירות?
מישהו ששירת בשבס, ויכול לתת לי מענה, מה עושים שם, איך השירות שם?
אפ מישהו עשה/עושה/מכיר מישהו: מה עושים בשירות לאומי בצער בעלי חיים?