8 תשובות
אני אעריך את ההסגר
אני כבר מתגעגעת אליו
אני כבר מתגעגעת אליו
אנונימית
לא
שואל השאלה:
אני אשמח לדעת למה לא? כבר כמעט חודשיים כולנו סגורים בבית, הכול סגור וכל המדינה מושבתת, לא רואים אנשים ולא הולכים למקומות.. זה באמת לא גורם לכם להעריך יותר את כל מה שנראה לנו תמיד כמובן מאליו?
אני אשמח לדעת למה לא? כבר כמעט חודשיים כולנו סגורים בבית, הכול סגור וכל המדינה מושבתת, לא רואים אנשים ולא הולכים למקומות.. זה באמת לא גורם לכם להעריך יותר את כל מה שנראה לנו תמיד כמובן מאליו?
לא
אני בן אדם מופנם סורי אני ממש נהנת להיות לבד
בסופו של דבר אני כן ארצה לראות אנשים אבל זה מוקדם מדייובא בבום
אני בן אדם מופנם סורי אני ממש נהנת להיות לבד
בסופו של דבר אני כן ארצה לראות אנשים אבל זה מוקדם מדייובא בבום
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שאני גם כמוך, לא כזה מפריע לי להיות בבית.. אבל אני עדיין יכולה להגיד שכל המצב הזה גרם לי להבין שגם הדברים הכי קטנים כמו לצאת החוצה לטייל הם לא מובנים מאליהם
האמת שאני גם כמוך, לא כזה מפריע לי להיות בבית.. אבל אני עדיין יכולה להגיד שכל המצב הזה גרם לי להבין שגם הדברים הכי קטנים כמו לצאת החוצה לטייל הם לא מובנים מאליהם
וואלה הקורונה עשתה לי רק טוב, חודשיים בבית בכיף
אני כן אעריך סיטואציות מסוימות ברור אבל די התרגלתי להיות בבית ונשאבתי לזה ממש
אנונימית
באותו הנושא: