9 תשובות
אז זה ממש אגואיסטי, אתה רוצה שאנשים יהיו חולים.
נורמאלי...זה סוגים של אנשים..
חח גמני אני לא מעוניין בדברים שמלמדים בבית ספר אני רוצה להיות עורך סרטונים
וואלה כע
אנונימית
כן זה די פייר
אני לא רוצה שאנשים יהיו חולים כמובן אבל אני כן רוצה שנמשיך להיות בבית ממש כיף לי
Fuk
שואל השאלה:
זה לא שאני רוצה שאנשים יחלו וימותו פשוט אני אוהבת את התקופה הזאת
אנונימית
אני חושב שניטיב לשפוט את רמתך המוסרית אם נדקדק: רוצה את שהכול יבריאו ויחזרו למסלולם במלוא המובנים ורוצה את שהמגפה תיפסק ולצד זאת אין את רוצה שהשגרה תתחדש. או שאולי מוטב להזמינך: מה, בעצם, את אוהבת? מה תרצי שיוסיף ולא יסוף? (שהרי אינך רוצה מגפה או חולי או מוות וגם לשבור משקים וחברות הרי אינך מבקשת.)
זה לא שאת לא רוצה שהקורונה תסתיים את פשוט רוצה להישאר בבית כי זה יותר נוח לך וטוב לך זה לא קשור לקורונה. זה הסיבה פשוט שזה מה שקרה.
אני גם ככה (לא רוצה לחזור לשגרה)
אנונימית