20 תשובות
לא ניסיתי אבל זה נשמע סבבה
אנונימית
פסטו ?
שואל השאלה:
או שעדיף רק חמאה?
חמאה לא ממש נשמע לח
שואל השאלה:
אני יודע להכין את הפסטו רק מעניין לדעת אם זה הולך ביחד
שואל השאלה:
חמאה זה הכי הולך
פסטו זה לא טעים
אם בא לך, לך על זה. yolo.
שואל השאלה:
אני עושה את זה בנפרד אבל איך זה ילך ביחד
לדעתי הכי טעים פסטה אם אתה עושה אם פסטו עגבניות ומעל פרמזן כזה
שואל השאלה:
בסדר זה בסוףף אני מדבר על התתחלה אם זה ילך ביחד
מה סתומרת בהתחלה
יש פסטו רגיל פשוט בקופסא לא הבנתע איפה החמאה אמורה להשתלב
שואל השאלה:
אה לא הסברתי אני מבשל את זה עם שמנת לבישול ושם או חמאה או שמן זית וחשבתי על ביחד
אהה נו אז אם אתה עושה עם שמנת אז ברור שתוסיף חמאה שמן זית אף פעם לא ניסיתי אולי תנסה פשוט את הפסטה כזה בשמן זית במקום להוסיף לשמנת
שואל השאלה:
לבישול של הפסטו צריך לשים או חמאה או שמן זית לפני השמנת אני אנסה ביחד ואעדכן נראה מה יצא
יאללה תנסה מגעיל זה לא יכול להיות
שואל השאלה:
חחח פעם שמתי שמנת אבל לא של בישול מהגביע זה יצא מחריד
שואל השאלה:
יצא ממש טעים
יפה חחח בתאבון
שואל השאלה:
תודה :)