3 תשובות
לא התאהבת, זאת סתם הדלקות שתעבור.
לא צריך להסחף וישר לחשוב שזאת אהבה.
לא צריך להסחף וישר לחשוב שזאת אהבה.
את רק נדלקת עליו לא התאהבת
את לא צריכה חבר בגיל 12
גיל 12 ו15 לא עובד
והוא אח של החברה הכי טובה שלך אז שלא תחשבי לעשות משהו עם זה
את לא צריכה חבר בגיל 12
גיל 12 ו15 לא עובד
והוא אח של החברה הכי טובה שלך אז שלא תחשבי לעשות משהו עם זה
תחכי כמה שבועות ותראי אם זה עובר, אם לא תגידי את זה לחברה הכי טובה שלך
באותו הנושא: