התחברות
הרשמה
מדוע תאים נחשבים כ"חיים", אך תא דם אדום אינו נחשב ל"חי"?
3 במאי 2020, 21:37
שיעורי בית
מדעים
ביולוגיה
2 תשובות
כי הוא לא תא אדום כמו שאין תא לבן
הוא כדורית אדומה
אנונימית
כי אין לו גרעין
.
.Liron.
באותו הנושא:
מדוע אנשים שרוצים לקבל ציונים גבוהים נחשבים לאנשים ששואפים גבוהה?
מדוע תיירים לא נחשבים לחלק מהאוכלסייה של המדינה בה הם מבקרים?
מדוע לתאי דם אדומים אין גרעין?
מה אורך חיים של תא דם אדום?להביא קישור למקור ממנו המידע
מדוע תאים חיים מתקשים לשרוד בתנאים של טמפרטורה גבוהה או חומציות גבוהה?
ביולגיה: מדוע התהליך הנשימה התאית ביצורים רב תאים תלוי בקיומה של מערכת הנשימה ?
האם רק תאים אשר מכילים גרעין נחשבים "לחיים"?
מי שטוב בפיזיקה וביולוגיה - מדוע התא מכונה "יחידת מבנה ותפקוד בסיסית של יצורים חיים"?
מדוע הצמחים הטורפים נחשבים יצרנים? מדוע הצמחים הטורפים נחשבים צרכנים?
מדוע נכון לכנות את התאים יחידות מבנה של היצורים החיים?
מדוע התא מכונה "יחידת מבנה ותפקוד בסיסית של יצורים חיים"?