התחברות
הרשמה
זה בסדר אם אני צוחקת עם חברים שלי על דברים שלא אמורים לצחוק עליהם?
3 במאי 2020, 03:31
צחוק
2 תשובות
בשביל מה יש חברים אם לא בשביל לצחוק איתם
T
Tasint3
כן חח בטח למה לא
T
Twinkle Toes
באותו הנושא:
אני וחבר שלי אמורים לדבר כל היום?
למה כשגבר צוחק עם אישה זה לא בסדר, אבל כשאישה צוחקת על גבר זה כן?
אם אנחנו לא אמורים לדבר עם זרים איך אנחנו אמורים למצוא חברים חדשים?
למה הדתיים והחרדים כופים על כולנו דברים שלא אמורים להשפיע עליהם?
דברים טובים אמורים לקרות לאנשים טובים?
בנים אתם בסדר עם זה שבת הזוג שלכם צוחקת מכל דבר?
אם ביום כיפור אמורים להתענות אז זה בסדר לענות אנשים ביום הזה?
בסדרה הזאת צוחקים על שמנות איך נתנו לדבר כזה להיות סדרה?
חברה שלי צוחקת מכל דבר שאנשים אומרים
אם אתם רואים חבר/ה שלך נופל ברחוב והוא בסדר כזה הייתם צוחקים אבל באמת
אמורים לבוא אליי ממש עוד כמה דקות חברים ו...