6 תשובות
מושלם
כן למה לא לצחוק זה בריא
מעולה שהיא צוחקת אבל שלא תגזים
שלא יהיה מצב כזה שאני אגיד לה "פאק נכשלתי במבחן אוף"
ואז היא תצחק או לא תיקח את זה ברצינות
אנונימי
מה רע ? החיים יפים
לי זה נראה מוזר כי זה גורם לי לחשוב שהיא לא יודעת מה להגיד ופשוט כותבת סתם חחח והיה לי חברה כזאתי וזה מרגיש ממש רע
שואל השאלה:
אנונימי- ברור שלא..
אנונימית