התחברות
הרשמה
אני וידיד שלי התרחקנו ושנינו רוצים להתקרב מה לעשות??
חוץ משיחת וידאו ולהיפגש
2 במאי 2020, 18:46
ידידות
נושאים לשיחה
התחלות
ידידים
2 תשובות
לדבר כל נזמן,בוואטסאפ, תמונות
D
DEADP00L
להפסיק להיות כונפה
P
Puppycat
באותו הנושא:
אני וידיד שלי התרחקנו ושנינו רוצים להתקרב מה לעשות??
ניסיתי לארגן עם ידידה שקצת התרחקנו יציאה והיא סיננה
אני וידידה שלי התרחקנו ממש לא מדברים בכלל יש לה יום הולדת לרשום לה מזל טוב?
ואני וידיד שלי רוצים לטוס עוד מעט לאנשהו ושנינו נהיה בני 17, אפשר להיות במלון בחול בגיל הזה?
אני וידיד שלי שאנחנו כמו אחים מאוד התרחקנו
אם נגיד מישהי שהיא ידידה שלי רוצה לעשות לי היקי מה זה מעיד על היחסים בנינו?
אם אני הולכת לישון עם הקראש שלי בתור ידידים טובים בלבד והייתי רוצה שיקרה בנינו משהו
חבר שלי ידיד של חברה שלי ושנינו הוזמנו ליומולדת שלה בלופט.
אני וידיד שלי התרחקנו ואני לא יודעת אם לשחרר או לא..
אוף אני וידיד שלי ממש התרחקנו מה לעשות?
אם הוא אמר שהוא לא רוצה להתחיל איתי כי אני ידידה שלו אין בנינו סיכוי?