התחברות
הרשמה
אני וידיד שלי התרחקנו ושנינו רוצים להתקרב מה לעשות??
יעני כמו להיפגש וזה (אבל עכשיו אי אפשר להיפגש בגלל הקורונה)
2 במאי 2020, 18:04
ידידות
ביישנות
נושאים לשיחה
התחלות
ידידים
2 תשובות
דברו בטלפון ובשיחות וידאו
R
Rock N' Roll.
תתכתבו הרבה ותעשו שיחות וידאו
R
Rory gilmore.
באותו הנושא:
ניסיתי לארגן עם ידידה שקצת התרחקנו יציאה והיא סיננה
אני וידידה שלי התרחקנו ממש לא מדברים בכלל יש לה יום הולדת לרשום לה מזל טוב?
ואני וידיד שלי רוצים לטוס עוד מעט לאנשהו ושנינו נהיה בני 17, אפשר להיות במלון בחול בגיל הזה?
אני וידיד שלי שאנחנו כמו אחים מאוד התרחקנו
אם אני הולכת לישון עם הקראש שלי בתור ידידים טובים בלבד והייתי רוצה שיקרה בנינו משהו
אם נגיד מישהי שהיא ידידה שלי רוצה לעשות לי היקי מה זה מעיד על היחסים בנינו?
חבר שלי ידיד של חברה שלי ושנינו הוזמנו ליומולדת שלה בלופט.
אני וידיד שלי התרחקנו ואני לא יודעת אם לשחרר או לא..
אוף אני וידיד שלי ממש התרחקנו מה לעשות?
אם הוא אמר שהוא לא רוצה להתחיל איתי כי אני ידידה שלו אין בנינו סיכוי?
איך לשלוח הודעה לידיד שפעם היינו מדברים הרבה ואז התרחקנו ומתחילת החופש לא דיברנו בכלל?