9 תשובות
זה מאוד מוריד לי, אם אני רואה שהבן אדם מוזר אז אני לא אצא איתו אבל אם הוא סבבה ויש לו רק את החדר הזה אז אפשר להעלים עין
כן, כל עוד זה תחביב, ולא משהו שהחיים שלו סובבים סביבו
כן לא מוריד או מעלה
וגם לי יש בובות פופ(רק 2 bc im broke)
וואלה לא שופטת לפי איך נראה החדר שלו
לא, גיימרים נועדו למות בתולים
לגמרי לול
מוריד
אם הוא סבבה והכל אז כן הייתי יוצאת
הכל טוב, אם לא מעלה
גם אני אוהבת חלקית את הדברים האלו
שואל השאלה:
אני כל כך רואה כאן אנשים שחושבים שגיימרים זה ילדי סנטר
אנונימי