11 תשובות
שואל השאלה:
אני מכירה מישהי שיצאה עם מישהו בן 18 והיא 14..
אני מכירה מישהי שיצאה עם מישהו בן 18 והיא 14..
אנונימית
זה לא משנה שיש הבדל של 3 שנים, בגילאים האלו ההבדל הוא מטורף ויש צרכים שונים בהתאם
לא חושבת אלה מקומות שונים בחיים
ממש לא
שואל השאלה:
לא שאלתי מה בגיל 15. שאלתי בגיל 14.
לא שאלתי מה בגיל 15. שאלתי בגיל 14.
אנונימית
אני בת 14... וחבר שלי כימעט 17... זה בסדר אבל לא כדאי שיהיה לכם 3 שנים הבדל כי אז זה סוג של לא חוקי
כן
אז כן, כרגע מבינה שזה לא היה נכון
כן כולה 3 שנים הפרש
אני בת 19
אבל בגיל 14 לא הייתי יוצאת עם בן 17
אבל בגיל 14 לא הייתי יוצאת עם בן 17
לא, זה הבדל גדול מידי מבחינת בגרות
באותו הנושא: