התחברות
הרשמה
22 דקות חיטוב ועוד כמעט 50 דקות על אופניים זה קצת או בסדר?
וב22 דקות חיטוב עשיתי כל 4-3 דקות הפסקה.
1 במאי 2020, 20:01
אופניים
אימוני כושר
הליכה
שריפת קלוריות
חיטוב בטן
2 תשובות
וואו זה מעולה תתני לי קצת כוחות
ש
שם משתמש1224
זה לא בסדר זה מושלם כל הכבוד!
פ
פשוש קטן
באותו הנושא:
שאלה במתמטיקה לטובים ביותר: (לקח לי כמעט 20 דקות לפתור בואו נראה אתכם..)
אם אני אתאמן כל יום 40 דקות בחדר כושר ויעשה הליכה כמעט כל יום
הקראש עוד מעט בא לשכונה שלי ונשב כמה דקות לבדד
ללכת ברגל 15 דקות עד לבית ספר, או ללכת בסך הכל 10 דקות ועוד 12 דקות נסיעה נוסיף עוד 8 לעיכובים?
עם אני כמעט כל בוקר בחופש הגדול ירוץ 20 דקות אני ירזה ברגליים?
אם יש לי אוטובוס לחמש וחצי הוא יגיע עוד 24 דקות או עוד שעה ו24 דקות?
אני בשירותים כמעט 30 דקות
ריצה של כמעט 4 קילומטר ב 40-45 דקות זה וטוב?
עבר כמעט חמשים מאז שהזמנתי את הפיצה וזה עשר דקות מהבית שלי הגיוני?
אתר סדרות עושה לי כבר במשך 15 דקות אומר שיש "שגיאה" זה יסתדר עוד מעט?
רק אני שונאת תשעות האלו בסטיפס כי כמעט אין מישהו מחובר ויש שאלה כל כמה דקות..?