התחברות
הרשמה
מישהו יודע איך כותבים 0.75 בשבר?
1 במאי 2020, 10:51
שברים
4 תשובות
3/4
נ
נועם,
3 חלקי 4
s
stavosh
שלושת רבעי, 3/4.
M
Malicious
שלושה רבעים
ב
בסוף כולנו נמות :)
באותו הנושא:
מישהו יודע איך כותבים לילך יעקב באנגלית תודה
יש פה כותבים שעברו משברי כתיבה רציניית ?
איך כותבים שני שליש בשבר עשרוני?
שלום לכולם, מישהו יודע איך הופכים שבר פשוט לשבר עשרוני?
מישהו יודע איך עושים במחשבון שבר?
איך כותבים רבע בשבר עשרוני?
כתיבת שברים עשרוניים - איך כותבים שתי עשיריות בשבר עשרוני? וחמישית בשבר עשרוני? תודה רבה רבה מראש!
היי, מישהו יודע איך כותבים עיר באנגלית..? דחווף!
מישהו יודע איך כותבים קוקס באנגלית? (קוקס בשיער)
איך כותבים עשירית כמספר עשרוני וכשבר?
הוספת שבר למסמך Word - האם מישהו יודע איך עושים שבר ב-word?