3 תשובות
זה נורא אבל תסבירי לחבר שלך שאת ככה וקשה לך ושינסה לעזור לך כי אני אישית נפגעתי שהאקסית שלי פילרטטה עם אנשים
לשלוט בעצמך וללמוד להיות קשה להשגה
לא טוב את צריכה לעבוד על זה לדעתי,זה יכול לפגוע בו.