התחברות
הרשמה
מה אני עכשיו כותבת לחברה טובה שלי
כשהיא מחבבת מישהו אבל גם אני מחבבת אותו והוא אותי...
30 באפריל 2020, 12:39
כתיבה
חברה טובה
חברות
2 תשובות
תרשמי היי תקשיבי יש לי משהו לספר לך הרבה זמן אני מחבבת את... ובבקשה אל תכעסי עלי ותביני אותי
מ
מלכה בלגן
וואי גם אני באותו מצב
א
אמאשך ;)
באותו הנושא:
כל הזמן חברה הכי טובה שלי כותבת לי "אני טורו מפוצץ בדינרו", מה זה אומר?
חברה טובה שלי כותבת שידורים בווצאפ
כמה דפים אתן כותבות כברכת יום הולדת לחברה הכי טובה?
מסתבר שחברה טובה שלי כותבת לחבר שלי כל הזמן בוקר טוב ומנסה לפתח שיחות
אוף החברה הכי טובה שלי צבועה למה היא אומרת לי שאני החברה הכי טובה שלה ואז כותבת בסטורי הבסטי שלי עם מישהי אחרת?
יש לי ולחברה שלי להגיש עבודה באתר של הבית ספר עד היום במוצאי שבת(ץיקון לעבודה כי קיבלנו 65) ופתאום עכשיו היא כותבת לי
חברה הכי טובה שלי מעצבנת אותי אני כותבת דברים וזה והיא ממש כותבת לי מייבש ואחרי איזה שעתיים.. מה לכתןב לה שירמוז לה?
שאלה לבנות - אם אני כותבת לחברה טובה שהיא הפכה להיות חלק בילתי נפרד ממני זה מוגזם? אם זה מוגזמם מה לכתוב במקום?
להעלב מזה שהחברה *הכי טובה* שלי לא כותבת לי בכלל בזמן הזה של ההסגר?
דחוף דחוף אני כותבת ברכה לחברה הכי טובה שלי
מישהו יכול לעזור לי לפרוץ לחשבון ישן ומביך של חברה טובה שלי (אני כותבת בשמה)