2 תשובות
כי אנשים אוהבים לשפוט ויש כאלה(הרבה) שחושבים שהם משהו יותר מאחרים והם לא עשו כלום כדי להוכיח את זה
שואל השאלה:
נכון וזה מעצבן, כיאלו זה שזה בעינייך יותר חשוב והכי חשוב לא אומר שלכולם זה ככה.
מעצבן אותי שאנשים שופטים אותי ומטיפים לי
נכון וזה מעצבן, כיאלו זה שזה בעינייך יותר חשוב והכי חשוב לא אומר שלכולם זה ככה.
מעצבן אותי שאנשים שופטים אותי ומטיפים לי
אנונימית
באותו הנושא: