2 תשובות
כי אנשים אוהבים לשפוט ויש כאלה(הרבה) שחושבים שהם משהו יותר מאחרים והם לא עשו כלום כדי להוכיח את זה
שואל השאלה:
נכון וזה מעצבן, כיאלו זה שזה בעינייך יותר חשוב והכי חשוב לא אומר שלכולם זה ככה.
מעצבן אותי שאנשים שופטים אותי ומטיפים לי
אנונימית