5 תשובות
את יכולה לשים קישור?
ולגבי השאלה, זה לא יהרוס כלום
ולגבי השאלה, זה לא יהרוס כלום
אנונימית
ממש לא :)
לא משמינים בארוחה אחת או ביום אחד. זה דווקא טוב שיש לך צ'יט מיל
לא משמינים בארוחה אחת או ביום אחד. זה דווקא טוב שיש לך צ'יט מיל
שואל השאלה:
היי אנונימית
קישור למה?
היי אנונימית
קישור למה?
היה יומיים ברצף שאכלתי מלוואח עם שוקולד והכל טוב חחח אני עדיין רואה תוצאות
לא ניראה לי
אנונימית
באותו הנושא: