4 תשובות
"אני דיכאון" כבר נהפך להיות "האני עצוב" בגלל זה
הרבה אנשים ממהרים לאבחן את עצמם על כלום. ולמה יש כאן הרבה כאלו? לרוב דיכאון כולל בתוכו הרבה בדידות וזה אתר חברתי וזה אולי עוזר
זה נהיה טרנד להחשיב את עצמך דכאוני
הסיבה שיש כאן הרבה דיכאון כי זה נותן לך מקום לפרוק מה שיש לך על הלב כלפיי אנשים שלא ישפטו אותך ושהייחסים בנייכם לא יפגעו כי אתם לא מכירים אחד את השני