7 תשובות
זאת מחשב מאוד יפה שהמון אנשים חושבים עלייה לפעמים. לצערנו הרבה פעמים אין מה לעשות עם הדברים האלו
אז תשמרי עליהם
גם אני חושבת על זה הרבה אבל אין מה לעשות, את צריכה לתת לילדייך כלים איך להתמודד עם כל דבר ולהיות להם כאוזן קשבת ותומכת.
תקשיבי , זה ממש מלחיץ לחשוב על דבר כזה.
אני חושבת שלאף אחד לא מגיע לעבור דברים כאלה נוראים. אבל דוגרי הכל בידי הגורל.
תנסי שלא לחשוב על זה כמה שיותר ופשוט תיחיי את החיים שלך.
אני חושבת שלאף אחד לא מגיע לעבור דברים כאלה נוראים. אבל דוגרי הכל בידי הגורל.
תנסי שלא לחשוב על זה כמה שיותר ופשוט תיחיי את החיים שלך.
גם לי יש מחשבות כאלה לפעמים. כדי להגן על ילד צריך לתת לו ביטחון שירגיש שהוא יכול לספר לך כל מה שקורה לו, וגם לתת לו הרבה חיזוק וללמד אותו להתמודד עם דברים ולפתח חוסן נפשי ורגשי.. מעבר לזה לא יודעת
אני מלמדת את הילדים שלי לטפס ולהתמודד עם דברים. הגדולה כבר לומדת ג'ודו. פרט ללהעניק להם כלים להתמודד עם העולם, אין הרבה שאפשר לעשות.
פייק mc,
אי אפשר באמת להגן עליהם בכל רגע נתון. כבר בגיל צעיר (3 חודשים) את שולחת את הילדים למסגרות והם לא איתך 24/7. תסתכלי על עצמך, האם את נמצאת עם הוריך כל הזמן? ברור שלא.
בדיוק בגלל זה אני מאמינה, שהדבר הנכון לעשות הוא ללמד את הילדים להגן על עצמם ולהתמודג עם העולם באופן כללי. כדי שיוכלו לעשות זאת בעצמם גם כשאני לא בסביבה.
אי אפשר באמת להגן עליהם בכל רגע נתון. כבר בגיל צעיר (3 חודשים) את שולחת את הילדים למסגרות והם לא איתך 24/7. תסתכלי על עצמך, האם את נמצאת עם הוריך כל הזמן? ברור שלא.
בדיוק בגלל זה אני מאמינה, שהדבר הנכון לעשות הוא ללמד את הילדים להגן על עצמם ולהתמודג עם העולם באופן כללי. כדי שיוכלו לעשות זאת בעצמם גם כשאני לא בסביבה.
באותו הנושא: