6 תשובות
תצליחי כמובן שזה תלוי במשקל העכשווי שלך.
אם את במשקל תואם לגוף שלך אז הירידה שלך תהיה איטית ואם את במשקל שמעבר למה שצריך אז הירידה תהיה מאוד מהירה.
אני אישית בחודשיים ירדתי 12 קילו אבל זה כי הייתי שמנה יחסית.
זה שאת תרדי זה בטוח השאלה מה היחס בין המשקל שלך לגובה שלך ולגוף עצמו ואז לפי זה יהיה ניתן להעריך כמה תרדי ב3 חודשים.
ואל תוותרי על אוכל. תזכרי שהורדת משקל זה 80 אחוז תזונה 20 אחוז ספורט.
שואל השאלה:
המשקל שלי זה בערך 63 ככה..
והגובה כמעט 1.70..
אני גם לא אוכלת
בשר אז ככה שהמבורגר וסטייקים וכל זה אני לא אוכלת.
אנונימית
אפשרי לרדת, אבל אני ממש מציעה לך לעשות את זה עם דיאטנית כי זה בקלות יכול להדרדר להפרעת אכילה (בתור מישהי שזה קרה לה ואפילו עם רצון לרדת פחות) פתאום מתחילים לדלג על ארוחת ערב ואז גם בוקר, להוריד קצת כמויות, להוריד עוד יותר, לא לגעת בכלל בדברים מסויימים, להתחיל לפחד מאוכל, כל היום חושבים על אוכל, על מה מותר ומה אסור ומתי אכלתי ומתי לאכול ומה לאכול.. כל רגע ורגע הראש חושב על זה. הוא לא מרפה. מתחילים להימנע מלצאת עם חברים אם זה כולל אוכל, יש כאילו חוקים שהראש מכתיב לך וזה רק הולך ונהיה יותר גרוע. את למשל תרדי 3 קילו ותחליטי שזה בקצב איטי מדי אז תפחיתי באוכל ומשם זה כבר יכול להתפתח להפרעת אכילה מבלי שבכלל תקלטי את זה בזמן אמת. גם אני לא חשבתי שזה יקרה לי, שאי פעם תהיה לי הפרעת אכילה.. אבל זה קרה ואפילו לקח לי כמה חודשים מאז שהתחלתי להרעיב את עצמי כדי לקלוט שאני כבר שם
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שאני אחת כזאת שמסוגלת לאכול חמש ביסים ולשבוע אבל אחרי עשרים דקות להיות רעבה שוב, אבל גם אז בקטנה.
וזה מה שאני הכי מפחדת שאני ארזה יותר מדיי ואגיע לתת משקל.
בגלל זה אני רוצה לעשות את זה בדרך בריאה
אנונימית
את במשקל ממש אחלה אם את רוצה לעצב תגוף אולי תלכי לסטודיו שעושים בו כושר או חדר כושר או שאפילו תעשי תרגילים מחטבים באמת שהמשקל שלך כמו שצריך ואת לא צריכה לרדת אפילו חצי קילו אבל ספורט ממש מעצב תגוף מניסיון
אנונימית
שואל השאלה:
אני אנסה תודה! :)
אנונימית