6 תשובות
חחחח "באיזה גיל נולדתי"
שאר הפרטים רשומים בתעודה הביומטרית שתגיע עוד כשבועיים, מה שקיבלת זה רק הספח.
נולדת בגיל 0
שואל השאלה:
חחח פסדר אני קמתי מוקדם מדי לקקה הזה ואז היו לי לעמודים...אז אני על שעתיים שינה
אנונימי
שואל השאלה:
סוקה...לימודים*
אנונימי
חחחחחחחחחחחחחחח
סליחה אני מתה מצחוק מה-"באיזה גיל נולדתי" הזה אמאלה
שואל השאלה:
חח
שקדי.. אוסקוט
אנונימי