4 תשובות
המשפטים טיפה מקרטעים. זה לא רע אבל אם את כבר שואלת אז יש מה לשפר.
תכתבי משפטים יותר קצרים. ככה לא תסתבכי בדקדוק.
תנסי ותראי שזה עובד.
בד"כ באנגלית כותבים coronavirus (לפעמים גם covid 19 אבל לא ראיתי שכותבים רק corona).
גם באמצע עברת חופשי בין זמנים בתוך המשפטים. זה לא אומר שזה טעות אבל אני חושב שיש שם אי דיוקים.
ההתחלה לא כל כך תחבירית. עדיף לכתוב משהו יותר בסגנון:
i think that the corona virus is not all bad, a lot of good things happen because of it...
בכללי עדיף לא לכתוב סתם "קורונה" כי זה לא עובד באנגלית
נשמע טוב