7 תשובות
לא ידעתי
:(
:(
לא ידעתי
אבל עצוב לשמוע
אבל עצוב לשמוע
שואל השאלה:
הוא מת בגלל שהחליט משהו (שהוא פתח דיון על זה בפורום, ובגלל מה שאמרו לו לעשות הוא מת)
הוא מת בגלל שהחליט משהו (שהוא פתח דיון על זה בפורום, ובגלל מה שאמרו לו לעשות הוא מת)
אנונימי
לא ידעתי, אבל מדהים לשמוע כמה כוח יש לתגובות, שאנשים בכלל לא חושבים פעמיים.
שואל השאלה:
זה לא היה כמו שאת חושבת חח
הוא שאל מה עדיף לו בנוגע לאיזה אוטובוס או תחנה או משהו כזה
והתגובות המליצו לו לעשות משהו אחד וכנראה הוא עשה את זה והוא מת שם בפיגוע או משהו כזה
זה לא היה כמו שאת חושבת חח
הוא שאל מה עדיף לו בנוגע לאיזה אוטובוס או תחנה או משהו כזה
והתגובות המליצו לו לעשות משהו אחד וכנראה הוא עשה את זה והוא מת שם בפיגוע או משהו כזה
אנונימי
אהה אוקיי.
ואגב, אני בן.
ואגב, אני בן.
באותו הנושא: