8 תשובות
כן, מרגישים
זה חרא
זה חרא
כן
כי היא אמרה לי
כי היא אמרה לי
שואל השאלה:
התכוונתי בהתנהגות
התכוונתי בהתנהגות
אנונימית
מרגישים את זה
שמים לב בהתנהגות של הבן אדם
חלק מנסים לחקות אותך ,חלק שונאים אותך אוטומטית
חלק מנסים לחקות אותך ,חלק שונאים אותך אוטומטית
כל פעם דאגה להזכיר לי כמה שאני מכוערת לדעתה בלי ששאלתי אותה
והיא הייתה החברה הכי טובה שלי
והיא הייתה החברה הכי טובה שלי
אנונימית
כן יש כמה שמקנאות והיו מנסות לחקות אותי אם זה בלבוש ואם זה בהתנהגות
ואיך ידעתי? היו מסתכלות במבט של קנאה
וגם היו אומרות לי הלוואי שהייתי את...
והייתה פעם ממש מזמן אחת ביסודי שרצתה לפצוע אותי וניסתה להפיל אותי בטיול שנתי
מצוק לא ממש גבוה וסיכסכה ביני לבין החברות שלי :/
ואיך ידעתי? היו מסתכלות במבט של קנאה
וגם היו אומרות לי הלוואי שהייתי את...
והייתה פעם ממש מזמן אחת ביסודי שרצתה לפצוע אותי וניסתה להפיל אותי בטיול שנתי
מצוק לא ממש גבוה וסיכסכה ביני לבין החברות שלי :/
ב"ה אני יודעת לקרוא אנשים בצורה מושלמת. אם זה מבטים, שפת גוף, צורת דיבור. תמיד אני שמה לב לדברים שאנשים מרגישים כלפיי.
אה ויש כאלה שפשוט אומרים את זה בעקיפין.
אה ויש כאלה שפשוט אומרים את זה בעקיפין.
באותו הנושא: