11 תשובות
מה זה נצ'ים?
שואל השאלה:
כיאילו אנשים לבנים
זאת הבעיה, אתם חושבים שנצא עליכם אבל אנחנו לא. כל עוד זה לא בכוונה של לפגוע.
שאתיופים בטיקטוק כותבים נצים זה בשביל לפנות "לקהילה הלבנה" לא בשביל לפגוע.
^^נצ' זה לבן באמהרית
זה באמת לא בסדר אבל אני מניחה שאולי בגלל שכלפיהם הייצה גזענות ועדיין יש הם מרגישים בנוח להתנהג ככה גם
שואל השאלה:
לא זה לא הכוונה עם הם היו כותבים את זה בישביל לפנות הלינו כיאילו זה סבבה אבל כמעט כל הסרטונים שאני רואה וקוראים לנו נצ'ים זה כדי לרדת על אנשים לבנים
את יכולה להשים קישור לסרטון כזה?
בדיוק מה ש (: ^^ :) כתבה
אתם חושבים ששחור זה מילה שתעליב אותנו וזה אבל זה לא, זה מתאר אותנו כמו שלבן מתאר אתכם בגלל זה אנחנו אומרים "נצים" אין במילה הזאת שום דבר רע כמו שאין במילה שחור..
אני אתיופית ועם מישהו יקרא לי שחורה זה לא יזיז לי כל עוד שהוא לא מנסה לעליב
אין בעיה במילה שחור..
פשוט רוב הפעמים שיראלים מתשמשים במילה שחור זה בכדי לפגוע או ללעוג ...
זה בסדר להגיד שחורים את לא חייבת להגביל את עצמך זה צבע עור
גם אני לא מבין זה כאילו נבוא להם סתם באמצע החיים ונקרא להם ניגרים כאילו מה אתם רוצים
אנונימי