5 תשובות
שברון לב חד משמעית
כל רגע שאני חי זה איום ונורא
שקרובים אליי עצובים
שאני בן אדם רע.. כרגע כמובן גם
בדידות, חרדה, התחושה שפגעת במישהו, לא לאהוב את עצמך, המחשבה על מוות של הקרובים לי (טפו טפו), המחשבה שאני אזכה לראות את המאה מתחלפת כנראה ללא המשפחה הנוכחית שלי (כי אני אהיה בת 95)