התחברות
הרשמה
איך לדעת אם אני מרגישה אליו משהו או אני ממש אוהבת את התחושה וההרגשה הזאת שמישהו מאוהב בי?
28 בספטמבר 2018, 10:01
דיכאון
התאהבות
מצב רוח
התבגרות
תשובה אחת
פרפרים בבטן כשאת מדברת איתו
רצון כל הזמן לדבר איתו
There is no us
באותו הנושא:
איך להעביר מישהו לפרינדזון, למרות שאני מרגישה אליו משהו?.
אמרתי לו שאני מרגישה אליו משהו דיברנו על זה והוא אמר שגם הוא הרגיש...
אני מרגישה אליו משהו?
אמרתי לו שאני מרגישה אליו משהו, הוא אמר לי שהו גם הרגיש, ואז הוא הוסיף
איך להגיד לקראש שלי שאני מרגישה אליו משהו?
איך לדעת אם אני באמת אוהבת אותו או שסתם התרגלתי אליו?
איך לדעת אם אני מרגישה אליו משהו?
איך להגיד לקראש שלי שאני מרגישה אליו משהו?
יש לכם סימנים לאיך לדעת שמישהו/מישהי מאוהב/ת בך או מרגיש/ה אליך משהו?
איך לדעת אם מה שאני מרגישה אליו זאת אהבה?
יש מישהו שאני חושבת שאני מרגישה אליו משהו, אבל אני לא בטוחה. אתמול התכתבנו וכתבתי לו שאני מרגישה אליו משהו (המשך בפירוט)