התחברות
הרשמה
למה אנחנו בוכים שאנחנו עצובים?
6 ביוני 2019, 15:59
בכי
דמעות
מצב רוח
עצב
2 תשובות
סוג של פריקה
D
Dorin.K
הורמונים של המלח באוגנדה
P
Pepe onziema
באותו הנושא:
מה יותר עצוב/כואב לכם לראות- גבר בוכה או אישה בוכה?
למה כשאנחנו עצובים אנחנו בוכים?
אנחנו כותבים, אהובתי, אנחנו לא בוכים, אנחנו מדממים על הנייר
נכון זה עצוב שבנים בוכים?
למה אנחנו בוכים? כ שאנחנו עצובים, כועסים או מתוסכלים?
איך זה הגיוני שאנחנו אשכרה עצובים ועוד 10-11 שעות אנחנו אמורים לשמוח
למה אנחנו בוכים? כיאילו מה ההסבר המדעי לכך, למה אם אנחנו עצובים או שמחים מאוד אנחנו מוציאים דמעות
למה שאנחנו רואים\פוגעים חתול\כלב פגועים או מתים איפשהו אנחנו עצובים ומנסים לעזור, אבל כשרואים חיה קטנה\פיצית זה לא קורה?
למה שאנחנו מפחדים אנחנו צועקים? או שנגיד כואב לנו אנחנו בוכים?
גם אתם לפעמים בלילה מדליקים שירים עצובים באוזניות ופשוט בוכים בלי סיבה או עם סיבה...
מה דעתכם על זה שכשאני בוכה הוא בוכה וכשהוא בוכה אני בוכה (אנחנו זוג)?