3 תשובות
מקווה כמה שיותר מוקדם
יש מצב שיותר מוקדם, אני חושב שמתחילת מאי - 3.5 יתחילו לתרגל חרה לשגרה, שזה כולל פלטפורמה לחזרה לבתי הספר. אבל זו רק השערה שלי
המורים לא מסכימים ללמד בחופש הגדול, רק עוד 9 ימים. והערב יש דיון אצל ראש הממשלה, נראה מה יהיה
באותו הנושא: