5 תשובות
להירגע ולחכות שהיום יתחיל, הכל טוב.
שואל השאלה:
היא הסיעה אותי כמעט עד בית ספר ועצרה לי ברחוב איפה שהו כדי ללכת משם ואני ממש מפודחת
אנונימית
אין לך ממה להתפדח אף אחד בכלל לא שם לב לזה
פורים הכל טוב
מזדהה איתך