4 תשובות
למחוא כפיים בנחיתה, להתלהב כשרואים משהו בעברית בסרטים, להתמקח ולהווכח
לקחת את החבילה שמאחורה בגלל שאת האלה שמקדימה כנראה פתחו (רק בישראל יפתחו אותן)
כנראה לגור בארץ :/
להיות ישראלי זה לא כזה עמוק. כאילו, זה יכול להיות, אבל לא חייב.
להיות ברברי מתלהם ונדחף, עיוור שלא מבין בפוליטיקה ונוהג לאט בנתיב השמאל