4 תשובות
למחוא כפיים בנחיתה, להתלהב כשרואים משהו בעברית בסרטים, להתמקח ולהווכח
לקחת את החבילה שמאחורה בגלל שאת האלה שמקדימה כנראה פתחו (רק בישראל יפתחו אותן)
כנראה לגור בארץ :/
להיות ישראלי זה לא כזה עמוק. כאילו, זה יכול להיות, אבל לא חייב.
להיות ישראלי זה לא כזה עמוק. כאילו, זה יכול להיות, אבל לא חייב.
להיות ברברי מתלהם ונדחף, עיוור שלא מבין בפוליטיקה ונוהג לאט בנתיב השמאל
באותו הנושא: