88 תשובות
ללכת ולעבור את השומר ושהוא יבדוק אותך ותגיד מה אני נראה כמו מחבל?
ואם הוא לא בודק אתה תגיד ואם הייתי מחבל?
אנונימי
לחנות על שני חניות במקביל
האמת, כלום.
אני איראני בכלל
להיות ישראלי זה להכניס 4 שקלים בשביל פחית קולה שעולה 4 שקלים, ואחרי שהיא יצאה לבדוק אם יש עודף.
יש לי עוד אחד דיי טוב...
להיות ישראלי זה לעמוד בתור ולהתחיל לדחוף ואז להגיד:"הלו,הלו!".
לקבל תגמול על זה שאתה בצבא
לנגב חומוס
בכביש להכריז איפה אמא של כל אחד שעוקף עובדת.
להתנהג בחול בסמפטיות ובנימוס ובארץ חאפלה
אנונימית
אוכל משמין
לעניף את הדגל בציבור ולהגיד
יחי מדינת ישראל
אנונימי
לצעוק בחול משהו בעברית שיש לידך ישראלים ואז הם ידעו שאתם גם ישראלים
להגיד ביום העצמאות שאין על המדינה שלך אבל יום אחרי זה לחפש טיסה לחול
לשנוא שמאלנים ימנים ביום יום ושיש מישהו שיוצא נגד ישראל להגן על כל ישראלי לא משנה מה הדעות שלו
לצחוק על מישהו ואז להגיד די לא יפה מסכן ואז שוב לצחוק
להתחיל כל משפט ריכול בשאלוהים יסלח לי
להיות ישראלי זה....
לעקוף אנשים בתור
לאכול בשושו את הגומי שיש בסופר
לירוק מגשר /מרפסת חחח
להיכנס לסופר לבחור איזה מוצר לפתוח אותו בשושו ואז לבוא לקופה לשלם אבל לקחת חדש כי זה כבר משומש
לעקוף בתור חחח
שווארמה פלאפל
לצום כל היום לפני אירוע
לדחוף בתור ולצעוק די לדחוף
להיות ישראלי זה שכשבודקים אותך בקריון להגיד "אני נראה לך כמו מחבל?"

ואם לא בודקים להגיד "איזה פיגוע יכולתי לעשות פה"
שבזמני חירום / מלחמה שלא נדע, כל האזרחים מתאגדים ביחד למען החיילים, עוזרים לחלש ועושים דברים מדהימים.
לחרבן בשיחים
אנונימי
להיות ערס וגזען
אנונימית
להגיד בקיץ איך באלי חורף ובחורף להגיד איך באלי קיץ
ולהיות ברברים
חוסר סבלנות, גסות רוח בעיקר אלו הדברים שלדעתי מאפיינים את האישראלי הממוצע הכי הרבה.
להיות בעל אזרחות ישראלית.
אנונימי
להגיד "אני חייב הפסקה מישראל וישראלים"
אבל בחול להתלהב שאתה רואה ישראים
אנונימית
לחפף בהכל, אחרי זה להתלונן על זה, ובסוף לא לעשות עם זה כלום ולהשאר בינוני
לצאת מהבית כשאומרים לא יש קורונה
למחוא כפיים בנחיתה
לרשום בלסטין חינם על סרטונים של ערבים בטיקטוק
לצפור באדום
לדחוף ולצעוק בתור לסופר למרות שצריך 2 מטרים אחד מהשני
לגנוב שקיות מהסופר
אנונימי
ללכת לחוף הים כשיש קורונה
אנונימי
לצפור
לעקוף בתורים
לצעוק
ולחיות בשנות ה50 ..
לדבר דוגרי
להיות על גל ההצלחה
לראות ישראלי מפשל בחו"ל ולהגיד "רק בושה מביאים למדינה שלנו"
לקרוא לקורונה קרנולה
חחח האנונימית בתגובה הראשונה הרגה אותי!!
(בוכה) חח
ובכללי להיות ישראלי לדעתי זה לאכול פלאפל/שווארמה ושהטחינה תנזל עליך על הידיים ואתה לא תנגב עד שלא תסיים להתענג על זה חח
לירוק על אנשים בתור
עוקף בתור לאנקונדה תמיד, כל ישראלי בכל הגילים מפעוט ועד קשיש
להיות עם אף גדול
אנונימית
לאכול לחמניות בסופר חחח
להתבכיין על זה שישראלים לא מנומסים ומתנהגים כמו בהמות ולהתלונן על המדינה כל הזמן, אבל בעצם לשכוח שאתה חלק מה"עם" הזה.
לבדוק אם מישהו שכח עודף במכונת פחיות
למצוא בשנייה וחצי ישראלים בחול
להתמקח על הכל.כולל הכל.
לנגב חומוס עם פיתה-אל תצחקו זה מיומנות נרכשת
מלך העריות- מה הקטע?
אני לא מבינה למה אתם עושים צחוק מהחוצפה הישראלית
זה לא מצחיק, ממש הישראלי המכוער
אחרי זה מתפלאים ששונאים אותנו ושאנחנו הכי בולטים בחול ולא בקטע טוב

נכון, עכשיו צחוקים וזה אבל בתכלס כשהדברים האלה קורים במציאות זה גועל נפש
אל תתגאו בזה

ולשאלה, פלאפל
מאכלים ישראלים
אנונימית
להיות ישראלי זה לקחת שקית שוקו בסופר ולשתות אותה, ואז שמסיימים לדחוף את השקית בין המוצרים שבמדף
אנונימית- קצת שמחת חיים, זה שזה לא טוב לא אומר שאי אפשר לצחוק על זה
לקרוא לכל הערבים מוחמד
אנונימית
זאת האמת
אנונימית
או מחמוד
0

0



שאלות חמות
חצינו את ה5000. מה אתם אומרים?
46
153
למה בנים מכוערים מחפשים בנות יפות? אותו דבר על בנות, שיצאו עם מישהי ברמה שלהם
107
88
אני בעד שלטון ערבי במדינה. מה דעתכם ? לדעתי השלטון היהודי נכשל, הוא מושחת, בזבזני וסתם חלש. צריך שהערבים ישתלטו עלינו,
71
75
מה זה להיות ישראלי בשבילכם?
65
75
להקות טובות שאתם אוהבים
82
52
ירושלים
arrow_drop_down
יש כאן ירושלמים/ירושלמיות?
אנונימי
3 שעות
1
0
arrow_drop_down
למה אין פה ירושלמים?
אנונימי
22 שעות
1
1
משחק
arrow_drop_down
מישהו פה משחק overwatch?

yeswegays
18 דקות
0
0
arrow_drop_down
מישהו פה משחק overwatch?

yeswegays
50 דקות
0
0
arrow_drop_down
מי משחק פיפא מובייל?

eliaa
שעה
1
0
arrow_drop_down
יש פה כאלה שמשחקים cyber hunter?
אנונימית
2 שעות
0
0
arrow_drop_down
מישהו יודע איך אני יכולה לשחק בגרסא הזאת?

א
אנונימית21331
2 שעות
0
0
מחירים
arrow_drop_down
כמה כסף משלמים לקופאיות וקופאים? בערך

שאני קצת לוקו
21 דקות
3
0
arrow_drop_down
לכמה זמן מחזיק קונסילר בערך?
אנונימי
55 דקות
2
0
arrow_drop_down
אפשר להחליף מכהס ג'ינס ללבן כזה עם אקונומיקה? #ניסוי
אנונימי
2 שעות
1
0
arrow_drop_down
כדאי לי לקנות אייפון 8+מחברה ב1000 שקל הוא טיפה נשבר מאחורה אבל המגן מסתיר
אנונימית
3 שעות
8
1
arrow_drop_down
אייפון xr זה נקרא לקנות אותו להתפשר ? או שזה לא להתפשר וזה טלפון שווה?
אנונימית
6 שעות
4
0
צבע
arrow_drop_down
אני צריכה לצייר ציור בהשראת התקופה הוורודה של פיקאיסו מישהו יכול לתת לי רעיונות מה לצייר ?
אנונימית
2 שעות
0
1
arrow_drop_down
זה יפה לדעתכם לקנות את הנעל בצבע כזה??
אנונימית
2 שעות
4
0
arrow_drop_down
מישהו מכיר את החברה הזאת ? (צבע שיער)
אנונימית
4 שעות
1
0
arrow_drop_down
איך היא עשתה שהעיניים יהיו אדומות?
אנונימית
6 שעות
2
0
arrow_drop_down
איזה צבע הייתם רוצים בשיער ?
אנונימית
7 שעות
13
0
arrow_forward
message

רייצ'ל ❤ 139
פרחים
671
תשובות
58
שאלות
תכירו את גרגורי...
()
<||>
_\ /_
המאבטח החדש לקיר שלי! עכשיו נראה מי ינסה לגנוב לי סטטוס.. ;-)

מת ממציא הסלוטייפ. הלוויתו תצא מכאן. לא רגע, מכאן. לא לא, זה משם בכלל.

אם לא מצאת דורדוראנט יעיל, הכי חשוב לא להרים ידיים.

מכירים את זה שאתם רואים משהו בטלוויזיה, ויש את המתרגמת חרשים בעיגול הכחול הזה שלה... נכון תמיד אתה לחוץ בשבילה שהיא לא תספיק לסיים את המשפט?

כל האמהות אומרות שהילד/ה שלהם הכי יפה אבל בינינו רק אמא שלי צודקת..

רעיון המאה : פצצת אטום עם מלא כפכפים ככה שגם הג'וקים לא ישרדו.

אם יופי היה משבצת,הייתי מחברת חשבון.

התחלתי לקרוא ספר ברחוב... נתקעתי בעמוד הראשון.

תפקידה של הזרת ברגל היא לוודא שכל הרהיטים בבית נמצאים במקום.

מהדורת החדשות תמיד נפתחת במילים 'ערב טוב' - ואז במשך שעה מסבירים לך למה הוא דווקא לא.

אם הוא ראה את התמונה שלך ברב-קו והוא עדיין איתך אז הוא הגבר שלך!!

הרגע הזה שאת מבינה שהזדקנת,נופל לך משהו ושאת מרימה אותו את אומרת הופלה.

מאחורי כל אישה עצבנית עומד גבר. סתם עומד, לא מבין מה קרה הפעם.

הרגע הזה שאתה מפהק ופתאום השמיעה שלך עוברת לאיכות hd.
mode_edit
קיר התודות
פעילות
אודות
פרחים

29/09/19
22/12/19
22/03/20
0
date flowers
mar 22, 2020 0
mar 15, 2020 0
mar 8, 2020 0
mar 1, 2020 0
feb 23, 2020 0
feb 16, 2020 0
feb 9, 2020 0
feb 2, 2020 0
jan 26, 2020 0
jan 19, 2020 0
jan 12, 2020 0
jan 5, 2020 0
dec 29, 2019 0
dec 22, 2019 0
dec 15, 2019 0
dec 8, 2019 0
dec 1, 2019 0
nov 24, 2019 0
nov 17, 2019 0
nov 10, 2019 0
nov 3, 2019 0
oct 27, 2019 0
oct 20, 2019 0
oct 13, 2019 0
oct 6, 2019 0
sep 29, 2019 0
הפרחים של רייצ'ל ❤:
אפשר לדון הומלס למעצר בית?
חחח וואי איך חשבת על זה זו באמת שאלה טובה

רייצ'ל ❤
6 ביולי 2018, 11:35
שכונה נגמרה לתמיד?
כן

רייצ'ל ❤
6 ביולי 2018, 11:33
הרעידות אדמה יגיעו לרחובות?
מקווה שלא

רייצ'ל ❤
5 ביולי 2018, 14:13
היי,אשמח שתקראו ותביעו דעה:)
מדהיםם אהבתי מאודד

רייצ'ל ❤
5 ביולי 2018, 14:10
סדרות קוריאניות בסגנון של "בנים על פני פרחים" או דו בונג סו האדירה דחוף???? אני ממש אוהבת כאלה...
וואי גם אני מטורפת על כאלו סדרות אני אהבתי את הסדרה ליטר של דמעות זה אחת הסדרות המרגשות והיפות שיש בעולםם

רייצ'ל ❤
5 ביולי 2018, 14:06
קיבלתי היום מחזור
קודם כל מזל טוב!!! ולשאלה: עולים משהו כמו קילו או שניים האמת שזה מאוד תלוי...

רייצ'ל ❤
5 ביולי 2018, 13:55
להיות ישראלי זה..
1. להיות ישראלי זה להכניס 4 שקלים בשביל פחית קולה שעולה 4 שקלים, ואחרי שהיא יצאה לבדוק אם יש עודף.


2. להיות ישראלי זה להיכנס לחנות עם שלט ענק "הכל בשקל!" ואז לשאול את המוכר: "כמה זה עולה?"


3. להיות ישראלי זה להרוג ג'וק ולומר "תמות יא כלב!"


4. להיות ישראלי זה להתקשר לחבר הביתה ולשאול אותו "איפה אתה אחי?"


5. להיות ישראלי זה לספור את הפרסומות אחרי שאומרים "5 פרסומות וחזרנו".


6. להיות ישראלי זה לטעום את כל החמוצים והזיתים בסופר ובסוף לא לקנות כלום.


7. להיות ישראלי זה לשמוע כל חצי שעה חדשות אפילו שאין שום דבר חדש.


8. להיות ישראלי זה להגיד שזה בזכותנו כשאנחנו מנצחים בחו"ל ולקרוא לשופטים אנטישמים כשאנחנו מפסידים.


9. להיות ישראלי זה לסגור את המקפיא במהירות כשקופסה נופלת ממנו, ושתיפול על הקורבן הבא.


10. להיות ישראלי זה לטוס לחופשה באילת ולחשוב שנסעת לחו"ל.


11. להיות ישראלי זה למכור גם את סבתא שלך כדי לקבל הנחה.


12. להיות ישראלי זה להתחיל לצפצף כשהרמזור מתחלף לצהוב.


13. להיות ישראלי זה לשלם על חולצה 300 שקל, על ג'ינס 600 שקל, אבל אם ייתקע שקל במכונה של המסטיקים - כל הקניון על הרגליים!"

14. להיות ישראלי זה לסמן לנהג תודה כשהוא נותן לך לעבור את הכביש ולא מנסה לדרוס אותך..
וואט דה פאק מה זה עשה ליי קיצור תקראו תסוף
כנראה חפרת יותר מדי
מה? מה זה חחח למה העתקת מחא שאלות
גנץ
לעקוף בתור
לדבר על כמה שנמאס לך מהמדינה הזאת למרות שאתה יודע שאין עליה
להיות חלק מהאחדות כשקורה משהו כמו מלחמה, נגיף, או כשיש דיבור על משהו מסויים וכולם יודעים את זה
לצחוק גם עם בן אדם שאתה לא מכיר סתם בחנות או משהו
להיות תוקפני קצת
לאכול פלאפל
אנונימית
לגור בישראל או לאהוב פלאפל
לצעוק במתקנים בלונה פארק "מי שלא מוחא כפיים בן זונה"
לצרוח כמו בהמה ולהרגיש בנוח עם זה
לחייך לאנשים סתם ככה
להיות בן אדם שמח וחם
למחוא כפיים במטוס
להיות מפונקת
לאכול כמו בהמה
אנונימית
אנונימית, למה את בבידוד? משהו מיוחד או שכמו כל הארץ?
לאכול פלאפל
זה לחשוב שיצאת גבר אחרי שקיללת את חבר שלך ליד בחורה שנדלקת עלייה
לקלל את מי שעוקף אותך בכביש
לזרוק כיסאות על מאבטחים בימית אלפיים
שאם עוברים ליד מכונות כאלה של סוכריות או כדורי מסטיקים לבדוק אם שכחו משהו בתוך הפתח הזה במקרה
אנונימית
להיות ישראלי זה לקנות בגדים ב400 שקל חופשי אבל אם נתקע שקל במכונה של במסטיקים כל הקניון על הרגליים
להיות ישראלי זה לפגוש מישהו ולנסות להבין איך אתם קשורים ( חברים משותפים משפחה וכ''ו)
*אני אוהבת את חו"ל*
*אני רוצה לגור בחו"ל*
אבל בריבי פלסטין- להגיב מלא דגלי ישראל וכל מיני משפטים כאלה על ישראל
לעשות גרפס בציבור מבלי להתבייש במיוחד שאתה בחול
וואי וואי זה רשימה ארוכה אבל העקרון זה להיות אגואיסט חחח
לסבול עד שאני יצליח לשכנע את אמא להוציא אזרחות גרמנית.
לחתוך בתור בנונשלנטיות בטענה ש:"מישהו שמר לך" וזה יתקבל בשקט.
לקנות במבצע מוצרים בודדים
לנסוע לחופשה הכול כלול ולשאול דווקא אם הדברים היקרים כלולים במחיר.
להטיף מוסר בכל הרשת החברתית בעניין פוליטיקה אבל כשנבחר ראש ממשלה זה גורם לך לצעוק רק ביבי.
לאפה קל
לאכול שווארמה בלאפה ואז כולך מלוכלך מהטחינה
לצבור עבירות כל השבוע אבל פתאום ביום שישי שולפים תפילין,כיפה וספר תנ"ך כי אלוהים בוחן אתכם.
כנ"ל ביום כיפור.
להגיד שיש לך משהו דחוף בשביל להיכנס מהר יותר לרופא ובסוף אתה צריך קל גרון.
להעלות לסטורי תמונה עם מפורסם תחת הצירוף "רצה תמונה נגיד לו לא"?
להעלות תמונה מטרמינל שאתה בכלל טס לאילת.
להיות ישראלי זה לעזור אחד לשני בצרה גם אם אתה לא מכיר אותו, אחדות מיוחדת רק לעם שלנו❤
להיות ישראלי זה להיות כמו זה שבקישור
אנונימית
להיות ישראלי זה להיות כמו זה שבקישור
אנונימית
זה
אנונימית
אני ישראלי לי לי וזה זה הבית שלי
פלאפל
לעזור לישראלי אחר
לחנות על 2 חניות
להידחף בתור
להתלונן שיקר ובסוף לקנות
להתלונן על ישראלים ואז להגיד "תכלס, אין על ישראלים"

אבל תכלס, באמת אין על ישראל (: