7 תשובות
התשובות בטח יהיו מעניינות חח
גם אם את מאמינה שאת מספיק בוגרת לתינוק, אין לך שום דרך פיזית או כלכלית לטפל בו, יש לך יותר מדי דברים בחיים כרגע להתעסק בהם, ותינוק יגרום לך לעזוב הכל ולטפל בו, ואז מאיפה תביאי כסף לזה?
אין שום סיבה שנשפוט אותך, הרצון שלך לגמרי לגיטימי.
פשוט.. תביאי יותר מאוחר.
אין שום סיבה שנשפוט אותך, הרצון שלך לגמרי לגיטימי.
פשוט.. תביאי יותר מאוחר.
אני לא חושב שזה רעיון כזה טוב, אני מקווה שאם את באמת בוגרת נפשית כמו שאת אומרת את מביאה בחשבון את כל האחריות הכרוכה בלגדל תינוק. ולדעתי בלי קשר זה עוד גיל מוקדם להביא תינוק, לא משנה כמה את מבוגרת נפשית. לא מעניין של זלזול, פשוט בכללי הגוף שלך עוד לא מפותח מספיק כדי להביא ילדים...
אנונימי
אין לך שום דרך פיזית או כלכלית לטפל בתינוק. איך חשבת להכנס להריון?
זה יהרוס לך את החיים סוג של...
את תרצי להינות בימי הנעורים ולא תוכלי כ"כ לעשות את זה עם תינוק. את תרצי ללכת למסיבות,חברות,להינות וגם יהיה לך עומסים ובגרויות וכל זה עם תינוק זה הופך את זה בלתי אפשרי. עכשיו אולי בא לך,אבל כנראה שזה סתם יעיק עלייך. עדיף ללכת בדרך המקובלת והבטוחה של להביא ילד אחרי סיום התיכון והצבא לפחות.
זה יהרוס לך את החיים סוג של...
את תרצי להינות בימי הנעורים ולא תוכלי כ"כ לעשות את זה עם תינוק. את תרצי ללכת למסיבות,חברות,להינות וגם יהיה לך עומסים ובגרויות וכל זה עם תינוק זה הופך את זה בלתי אפשרי. עכשיו אולי בא לך,אבל כנראה שזה סתם יעיק עלייך. עדיף ללכת בדרך המקובלת והבטוחה של להביא ילד אחרי סיום התיכון והצבא לפחות.
יש לך את כל החיים לפנייך, תהני מהילדות שלך בנתיים
אני יכול לתרום זרע עם את רוצה
אין לך שום דרך לטפל בתינוק כלכלית ופיזית.
באותו הנושא: