8 תשובות
לא תודה
לפעמים אני באמת מנסה וקוראת שוב ושוב ושוב את השאלה ולא מצליחה להבין למה...מי זה בנים ומי שמם להגיע מה יפה ומה לא?תאהבי את עצמך כמו שאת ואם את רוצה לשנות אז תשני כי את לא אוהבת לא בגלל שאיזה ילד בלי שכל החליט שהוא לא אוהב,שיקפוץ
אני לא בן אבל אני לא חושבת שיש בעיה, להיפך זה מהמם
לא יפה
^שומע?בתור אחד ששם תמונה של עין ואוזניה לא נראלי שיש לך את הזכות להגיד מה יפה ומה לא.גם כן
^ דאמ אישה אני פשוט טיקטוקר יחסים מפורסם עם 20k ולא בא לי שיתלהמו עליי פה באתר סבבה מאמי? ויש לי אף קטן ויפה, ועוד משהו לך בכלל אין תמונה אז...
תשמע זה לא משנה אם האף שלך קטן או אם אתה חתיך, אם אתה מדבר ככה אתה מכוער
מה הקשר
באותו הנושא: