10 תשובות
כן
חח לא כולם. זה לא נכון.
יש לי אף גדול (כן כן מודה באשמה) ויש לי חבר כבר שנה וחצי וזה מעניין לו את הביצה השמאלית (סורי על הביטוי חח)
אבל גם לו יש אף גדול אז...
יש לך חבר, והשם שלך זה "שלך, אולי" ?^
שואל השאלה:
וואו טטיאנה התגובות שלך
אנונימית
כן מה איתן?
שואל השאלה:
מזכירות לי אותך
אנונימית
אומייגאד
איזה קטע חחח
גדול!
מטורף!
משגע!
חח כן, אני פה 7 שנים ונכנסת בקושי.
אין לי כוח לשנות חח. מה זה משנה
כולנו יהודים אחרי הכל
זה לא מצחיק^