7 תשובות
השני לדעתי
שמנת מתוקה
קרם חמאה לדעתי
שואל השאלה:
תודה רבה :)
תודה רבה :)
שמנת מתוקה יותר טעים ועדיף כי קרם חמאה זה סתם יהיה שומן וכבד והמון קלוריות
שמנת מתוקה
שמנת מתוקה!
באותו הנושא: