10 תשובות
כןן טעים מאוד
מאוד
כן
כן
חצי דקה של אושר- שעה בחדר כושר..
לא אוהבת קצפת אז לא יודעת חח
לאא בלי קצפת
עשית לי דודא :////
לא.
כן
באותו הנושא: