4 תשובות
כן.
אני עשיתי ישר חישוק עם מחט אבל קחי בחשבון שזה יקר כפול
ולא הזדהם לי
אני עשיתי ישר חישוק עם מחט אבל קחי בחשבון שזה יקר כפול
ולא הזדהם לי
הפוסט הזה יעזור לך להבין למה לא שמים חישוק בתור עגיל ראשוני
במקום שעשיתי לא נתנו, אבל אני יודעת על אנשים שישר עשו חישוק
לא. זה יזהם
תמיד בהתחלה שמים עגיל רפואי
תמיד בהתחלה שמים עגיל רפואי
באותו הנושא: