3 תשובות
לצעירים זה פחות מפחיד, כי הסיכויים קלושים להדבקות. אבל את צודקת הם יכולים להדביק מבוגרים אחרים
שואל השאלה:
אי אפשר, וגם לי קשה לא לפגוש אף אחד ולא לצאת בכלל אבל אני מתמודדת עם זה כי אני לא רוצה לסכן את המשפחה שלי
זה כל כך קשה להתאפק? אנחנו נגיד יכולים אפילו לא לשים לב שאנחנו חולים ולהעביר את זה ממקום למקום
אנונימית
שואל השאלה:
ועוד עם ההקלות שיש עכשיו כל אחד יכול לצאת לאן שבא לו מתי שבא לו
אנונימית