2 תשובות
היום כנראה ההתחממות היא כתוצאה ממעשי ידי אדם, או שהיא טבעית אבל מעשי האדם מחמירים אותה. לזה אתה מתכוון?
כיום יש עלייה חדה ביותר בטמפרטורה שלא נראתה מזה עידנים רבים, העלייה הזו היא תוצר של פליטת גזי חממה בשל בני אדם ולא כתוצאה מקטסטרופה טבעית כמו התפרצות געשית או אסטרואיד.