9 תשובות
שואל השאלה:
אמא שלי צעקה עליי
אנונימית
תקשיבי בזום לא רואים כלום בכל מקרה, מניסיון אפילו אם את בוכה לא ישימו לב, תעשי שלא יהיה קול ואז את אף פעם לא תיהיי על המסך הגדול והכל טוב.
אבל את באמת יכולה פשוט להגיד שאת על המחשב ואין מצלמה.
תגידי שאין לך מצלמה במחשב או שתגידי למורה בוואטסאפ בפרטי שקרה משהו אישי ושאת מעדיפה שלא להראות את הפנים שלך לדקות הקרובות/כמה זמן שאת צריכה
ואם היית פעם עם מצלמה במחשב והיא יודעת שיש לך אז תגידי שהמצלמה התקלקלה
תאמרי לה שיש לך בעיה וזה לא נותן לך לשים מצלמה כרגע
LR1
תגידי שאת מהמחשב ואין לך מצלמה
אנונימית
מה זאת אומרת קרה משהו? ואף אחד לא יכול להכריח אותך לעשות כלום, את לא רוצה אל תפתחי מצלמה וזהו. שימי פס על כולם.
תכתבי למורה שאת במצב לא טוב בגלל משהו אישי
תגידי שהחיבור של האינטרנט חלש ואם את פותחת את המצלמה את לא יכולה לשמוע כלום