7 תשובות
וואי לבכות מעצבים זה ככ מעצבן
אנונימית
מאוד הגיוני קורה לי גם לפעמים
כן זה אומר שאת רגישה ואולי שכבר נמאס לך...(? ) ושזה קורה הרבה (אני לא כזה מבינה בזה אז אמרתי את דעתי)
גם אני כזאת זה מתסכל
הגיוני לגמרי.
כן, הגיוני
באותו הנושא: