7 תשובות
למה אתה מכליל
אני אוהבת
אני אוהבת
למה אני אוהבת
אני אוהבת , והראלי שעוד הרבה
אני מתה על רוק כבד, אני יכולה להניח שהרבה לא אוהבים כי "זה רועש" ותאכלו זאנר שלא ככ מפורסם היום
אני אוהבת
אוהב, מאוד
אני אוהב
באותו הנושא: