6 תשובות
מי שונא?
אני ממש לא שונאת
כל אחד אוהב משהו אחר
לא שונאים, אני לפחות לא. לומר כולם זה מכליל. יש כאלה שלא אוהבים את הז'אנר כי זה נורמי מידי או שזה פשוט לא מוצא חן בעיניהם.
כי יש כאלה שחושבים שמוסיקת הפופ היא " קרינגי "
אבל יש כל כך הרבה שכן אוהבים.
אבל יש כל כך הרבה שכן אוהבים.
שואל השאלה:
כל שירי הפופ אותו הדבר הם משעממים
י מתביישת להודות שיש פןפ יפה בכלל
כל שירי הפופ אותו הדבר הם משעממים
י מתביישת להודות שיש פןפ יפה בכלל
אנונימית
באותו הנושא: